Nákupno-zábavné centrum a administratívny objekt. Podzemné parkovanie pre 1200 áut, zachované časti pôvodných mestských hradieb v suteréne.
Petržalská tržnica (2017)
Úprava pôvodného objektu Jednoty . Supermarket, obchody, služby a rýchle stravovanie.
AUPARK Žilina (2007 – 2009)
Takmer 25 000 m2 prenajímateľnej plochy a 880 parkovacích miest. Špeciálne ľahčené železobetónové stropy. Parkovanie v 2 podzemných podlažiach.
Aupark Bratislava 1-3 a Tower (2000 – 2008)
Ikonické bratislavské obchodné centrum, neskôr rozšírené o ďalšiu nákupnú zónu, administratívnu vežu a parkovací dom.
AUPARK Piešťany (2008 – 2009)
Nákupno-zábavné centrum na vyše 10 000 m2 podlahovej plochy. Obchody, služby, kancelárie, bývanie, parkovací dom.
Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely.Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.